RETOUR

 RETOUR

Voldoet een kledingstuk helaas niet helemaal aan jouw verwachtingen of wil je het ruilen voor een andere maat? Als je wilt ruilen vragen wij aan jou dit ons te laten weten per e-mail op klantenservice@chunclothing.nl o.v.v. jouw ordernummer.  Jij als klant hebt 14 dagen de tijd om de bestelling te versturen naar ons.  Wanneer je hier gebruik van maakt zijn de retourkosten voor eigen rekening voor de koper. Artikelen die je retourneert, moeten in dezelfde staat verkeren als waarin je ze hebt ontvangen. Mocht je je order na de 14 dagen hebben opgestuurd, kunnen wij helaas je retour niet afhandelen en sturen wij het pakket terug naar jou. Als het pakket klaar is gemaakt voor verzending, kun je het inleveren bij het dichtstbijzijnde postkantoor om het (op eigen kosten) te versturen naar :

 

Hinmanweg 9C

7575 BE

Nederland.

Hoe retourneer ik een product?

  • Gelieve ons retourformulier te downloaden en te printen en deze zo volledig mogelijk invullen. 
  • Verpak het product goed en geef deze af bij een gewenst postbedrijf.
  • Het product komt bij ons binnen en wordt door ons gecontroleerd, wij hanteren 7 dagen voor het verwerken van je retour

RETOURVOORWAARDEN

    • Het artikel is voorzien van ons label
    • Het artikel is onbeschadigd.
    • Het artikel is niet gedragen of gewassen en dient ook geen parfumgeur of make-up vlek te hebben (passen mag natuurlijk altijd).
    • Sieraden nemen wij NIET i.v.m hygiene 
    • De kosten voor het retour sturen van jouw pakket zijn voor eigen rekening.
    • Retourneren is geheel op eigen risico.
    • Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen dienen wij jouw retour ontvangen te hebben (na ontvangst natuurlijk).
    • Let op: Hier onder kun je je retourformulier afdrukken, vul de retour formulier GEHEEL in, anders kunnen wij het niet verwerken.
    • Let op: Pakketten die worden gestuurd naar een Pakket-punt of verkeerd adres worden NIET door ons opgehaald
  • Houd rekening mee dat CHUN alleen retourzendingen in behandeling neemt als deze in originele staat  zijn. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en op eigen kosten retour teruggestuurd. Eventuele waardevermindering van het product zoals makeup vlekken, parfum of zweetgeur.

download retourformulier

 

Garantie

 

Wij bieden geen wasgarantie op onze artikelen, ontstane problemen na het wassen zijn eigen verantwoordelijkheid. 

Mocht er een productie fout in u ontvangen item(s) zitten kunt u dit binnen 24 uur na ontvangst aangeven via de email: klantenservice@chunclothing.nl met de foto's.

  • Wij geven 14 dagen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen.
  • Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden)
  • Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
  • Wij geven geen garantie op lussen / haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten. 

 

Stuur je bestelling altijd terug naar ons met een traceerbare verzendmethode. We zijn niet verantwoordelijk voor items die zoekraken en verzonden zijn zonder een Track&Trace-code. Je bent verantwoordelijk voor je retour pakket tot dat het ons adres heeft bereikt. Bewaar dus goed je Track&Trace-code tot je retour is verwerkt!