Meest gestelde vragen

Waar kan ik mijn bestelling terug sturen?

Je kunt jouw bestelling bij je gewenste verzendbedrijf afgeven, een retourlabel dien je online aan te maken. Die print je uit en plak je op je pakket. Bewaar de track & trace goed! 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

We zijn elke dag open tot en met 18:30 uur. In de weekenden zijn we er tot 13:00 uur op ons kantoor. Heb je optie afhalen gekozen, dan sturen wij jou een mail wanneer het jou uitkomt om het op te halen. 

Wanneer kan ik mijn gels terug verwachten bij een retourzending?

Bewaar altijd goed je track & trace code zodat je zelf kunt zien of jouw retourzending al bij ons is aangekomen. Wij verwerken de retourzendingen elke dag, en storten dit dezelfde dag het geld terug. Het geld wordt teruggestort via een betaalsysteem waardoor het 1 tot 5 werkdagen kan duren voor dat het geld weer terug op de rekening staat waarmee is betaald. 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.

Helaas kan het voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van jouw bestelling. Mocht dat het geval zijn vragen wij jou om direct contact met ons te nemen met de foto’s van het verkeerde item. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact opnemen.